„W Internecie często można trafić na reklamy typu „w ciągu dwóch tygodni zrzuciła 20 kilogramów” osoby zainteresowane pewnie klikną w link/reklamę i zobaczą jak to w ogóle możliwe. I tu właśnie zaczyna się problem, bo to niemożliwe, a na pewno nie sposobem, który przedstawiony jest w reklamie. Często jest to stek bzdur typu „piła to i to i schudłą”, albo „zażywał/a ten specyfik i dał on cudowne efekty”. Na pierwszy rzut oka widać, że to chwyt marketingowy mający „wcisnąć” klientowi dany produkt. Niestety wciąż są osoby, które na to się nabierają, a potem przychodzi wielkie rozczarowanie.
Marketing internetowy dla prawników
Reklama często zaznacza, że sposób ten działa w 90%, 95% lub 99% przypadków i niestety, ale akurat ty miałeś pecha i należysz do jednostek gdzie produkt nie pomógł. Brutalna prawda jest taka, że aby schudnąć trzeba wysiłku, samozaparcia, silnej woli i odpowiedniej diety, bez tego ciężko o sukces. Nie ma co ukrywać może być ciężko, ale bez poświęcenia i wysiłku nie ma efektów, gdyby reklamowane specyfiki istniały, to nie byłoby osób otyłych, bo co za problem nawet kilka razy dziennie coś połknąć, zjeść lub wypić, aby schudnąć.”
Polecicie coś sprawdzonego na odchudzanie?