„W Internecie często można trafić na reklamy typu „w ciągu dwóch tygodni zrzuciła 20 kilogramów” osoby zainteresowane pewnie klikną w link/reklamę i zobaczą jak to w ogóle możliwe. I tu właśnie zaczyna się problem, bo to niemożliwe, a na pewno nie sposobem, który przedstawiony jest w reklamie. Często jest to stek bzdur typu „piła to i to i schudłą”, albo „zażywał/a ten specyfik i dał on cudowne efekty”. Na pierwszy rzut oka widać, że to chwyt marketingowy mający „wcisnąć” klientowi dany produkt. Niestety wciąż są osoby, które na to się nabierają, a potem przychodzi wielkie rozczarowanie.

Marketing internetowy dla prawników

Reklama często zaznacza, że sposób ten działa w 90%, 95% lub 99% przypadków i niestety, ale akurat ty miałeś pecha i należysz do jednostek gdzie produkt nie pomógł. Brutalna prawda jest taka, że aby schudnąć trzeba wysiłku, samozaparcia, silnej woli i odpowiedniej diety, bez tego ciężko o sukces. Nie ma co ukrywać może być ciężko, ale bez poświęcenia i wysiłku nie ma efektów, gdyby reklamowane specyfiki istniały, to nie byłoby osób otyłych, bo co za problem nawet kilka razy dziennie coś połknąć, zjeść lub wypić, aby schudnąć.”